مراسم تقدیر از مدیران شرکت های ارائه دهنده خدمات ماهواره ای جهت مشارکت فعال در مدیریت بحران سیل های نوروزی 98

به گزارش روابط عمومی سازمان فضایی ایران، طی مراسمی با حضور دکتر براری، معاون وزیر و رئیس سازمان فضایی ایران و مهندس جهانگرد، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مهندس نسترن محسنی، معاون امور رادیوئی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از تلاش، همکاری و مشارکت شرکت های ارائه دهنده خدمات ماهواره ای برای برقراری ارتباطات پایدار ماهواره ای در مناطق سیل زده تقدیر و تشکر شد.

لازم به ذکر است طی یک ماه گذشته ۷۰ ایستگاه ثابت و سیار ارتباطات ماهواره ای در مناطق سیل زده و مناطق در معرض سیل توسط شرکت های خصوصی ارائه دهنده خدمات ماهواره ای با هماهنگی و همکاری سازمان فضایی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در قالب پویش کمک به مناطق سیل زده، برای پایدار نگاه داشتن ارتباطات در این مناطق راه اندازی و در حال ارائه سرویس است.

در همین راستا، شرکت عصر ارتباطات بین الملل پارس کار (ایکاست) در استان خوزستان و استان های همجوار با برقراری لینک های مخابرات ماهواره ای سیار و ثابت در کمک رسانی به هموطنان انجام وظیفه نموده است. آقای دکتر علی مرشد سلوک مدیرعامل این شرکت از پرسنل دفتر اهواز و تیم فنی راهبری دفتر مرکزی در تهران تشکر و قدردانی نمودند.

تصاویر برخی سایت های ماهواره ای نصب شده  سیار ( ماشین بحران) و سایت های ثابت برای هلال احمر و شرکت مخابرات در ادامه نمایش داده شده است.

 

 اطلاعات تکمیلی در مورد خبر فوق در لینک زیر موجود می باشد:

https://www.instagram.com/p/BvzfNxYAdjl/

برچسب‌ها: , , ,

عصر ارتباطات بین الملل پارس کار 2024-2007 ، شماره پروانه 100/70897