شرکت ایکاست در نظرسنجی از مشترکان اپراتورهای ارتباطی، مقام نخست را در حوزه ی اینترنت ماهواره ای کسب نمود.

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نتایج نظرسنجی از مشترکان اپراتورهای سرویس دهنده فناوری اطلاعات و ارتباطات را اعلام کرد. شرکت عصر ارتباطات بین الملل پارس کار (ایکاست) در سومین دوره نظرسنجی الکترونیکی که از مشترکان سرویسهای ماهواره ای، در ۶ ماه نخست سال 1399 انجام شده است، مقام نخست را در بین شرکت های دارای پروانه ی SAP کسب کرد.

مهرداد ویسی مدیرکل نظارت بر سرویس‌های فناوری اطلاعات این سازمان گفت: سومین دوره نظرسنجی الکترونیکی از مشترکان اپراتورهایFCP، FWA، TCI وSAP در۶ ماه نخست سال جاری در پنج شاخص کیفیت سرویس، سرعت، تعرفه، پشتیبانی و وفاداری مشترکان انجام شده است. وی راه‌اندازی سامانه و ارزیابی الکترونیکی کاربران از اپراتورها را در ایجاد فضای رقابتی شفاف و سالم، توسعه خدمات، ارتقای سطح کیفیت خدمات و افزایش رضایت مشترکان موثر دانست. این مقام مسوول در رگولاتوری افزود: تمامی کاربران سرویس‌های فناوری اطلاعات می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی http://itmon.cra.ir/Satisfaction/Result یا لینک بارگذاری شده در پرتال رگولاتوری به آدرس www.cra.ir جزئیات نظرسنجی انجام شده و اپراتورهای برتر را مشاهده کنند.

کسب این موفقیت را به کلیه مدیران، کارکنان، سهامداران، مشتریان و کلیه ذینفعان این سازمان تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت بیش از پیش برای پیشبرد اهداف استراتژیک ایکاست را آرزومندیم.

عصر ارتباطات بین الملل پارس کار 2024-2007 ، شماره پروانه 100/70897