حضور ایکاست در پنجمین کنفرانس و نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات در نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی (5TH PETROICT )

زمان برگزاری: 9 و 10 بهمن 1395

مکان: دانشگاه شهید بهشتی، مرکز همایش­ های بین المللی شهید بهشتی

شرکت عصر ارتباطات بین الملل پارس کار در پنجمین کنفرانس و نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات در نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در سال 1395 شرکت می­نماید.

این کنفرانس و نمایشگاه با توجه به اهداف کلان و سند چشم انداز توسعه صنعت نفت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، با هدف شناخت و ارزیابی دستاوردها و پیشرفت­ های فناوری اطلاعات و ارتباطات، ارائه توانمندي‌ هاي موجود و نیز بررسی چالش­های فراروی توسعه بهره­گیری از این فناوری­ ها برگزار می­گردد. در این نمایشگاه شرکت های فعال در حوزه صنعت نفت کشور و حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، محصولات و خدمات خود را به معرض نمایش می­گذارند.

شرکت ایکاست نیز به عنوان یکی از فعالترین­ها در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و با داشتن سابقه دیرینه در زمینه راه اندازی ارتباطات VSAT در حوزه نفت و گاز همچون ارائه خدمات به شرکت های ملی مناطق نفتخیز جنوب، نفت خزر، ملی انتقال گاز، حفاری مپنا نور کیش، ایران فجر و ... به منظور اشتراک گذاری دانش و مهارت­ هاي تخصصي کارشناسان و شناخت و ارزيابي آخرين دستاوردها و پيشرفت­ ها در زمينه فاوا صنايع نفت، آخرین محصولات و توانمندی های خود را در این نمایشگاه به نمایش می گذارد.

در این نمایشگاه، انواع راه حل های VSAT جهت استفاده شرکت های نفت و گاز، پالایش و پتروشیمی و نیز کشتیرانی از جمله نصب آنتن های Marine، Auto Deploy. به بازدیدکنندگان ارائه و با ایشان تبادل نظر می گردد.

همچنین ایکاست به عنوان عضوی از کنفرانس میزبان میهمانان از شرکت های حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی می باشد. جهت مشارکت در این کنفرانس کمیته­ای متشکل از تیم فنی و تیم توسعه بازار تشکیل شده و پس از انجام تحقیقات در خصوص تکنولوژِی های جدید VSAT و بازار متقاضی، مقالاتی را در زمینه های مربوط به شرح زیر ارائه ارائه خواهند داد.

  • نقش و جایگاه ارتباطات ماهواره ای در صنعت نفت و گاز و آینده آن (زمان ارائه: شنبه مورخ 09/11/95)
  • ارتباطات ماشین- به- ماشین (M2M) اینترنت اشیا از طریق ماهواره و کاربرد آن درصنعت نفت، گاز و پتروشیمی (به صورت ارائه پوستری)

جهت دریافت کاتالوگ ها و بروشورهای ایکاست در نمایشگاه می توانید با info@icasat.net ارتباط برقرار نمایید.

عصر ارتباطات بین الملل پارس کار 2024-2007 ، شماره پروانه 100/70897