حضور ایکاست در نمایشگاه تله کام 2016

شرکت عصر ارتباطات بین الملل پارس کار در هفدهمین نمایشگاه صنعت مخابرات و اطلاع رسانی در سال 1395 شرکت کرد. در این نمایشگاه که شرکت های فعال در حوزه صنعت مخابرات و الکترونیک در بخش های نرم افزاری و سخت افزاری، محصولات و خدمات خود را در معرض عموم قرار می دهند، فرصت بسیار مناسبی برای عرضه تولیدات، اجناس و معرفی شرکت های فعال می باشد. شرکت ایکاست نیز که یکی از شرکت های مهم و تاثیرگذار در حوزه فناوری ارتباطات ICT می باشد، در این نمایشگاه ها آخرین محصولات و توانمندی های خود را در محیطی مناسب در معرض دید بازدیدکنندگان نمایشگاه قرار داد.

telecom

شرکت ایکاست با داشتن تله پورت ماهواره ای به همراه تجهیزات شبکه ای ماهواره ای قدرتمند و به روز بین المللی و همچنین سابقه طولانی ارائه خدمات بر بستر فناوری ماهواره ای در کشور، دارای طیف وسیعی از خدمات ارتباطی VSAT برای شرکت ها و سازمان های خصوصی و دولتی می باشد. خدمات مخابرات ماهواره ای برای شرکت های فعال در حوزه های نفت و گاز، بانکی، مدیریت بحران، شرکت های خصوصی دارای شعب دفتری در نقاط مختلف جغرافیایی، دریایی و کشتیرانی، هواپیمایی و ریلی توسط ایکاست عرضه می شود. فناوری های دسترسی مختلفی جهت برطرف کردن نیازهای سکتورهای مختلف صنعتی و سازمانی شامل انواع شبکه های ستاره ای و نقطه به نقطه، شبکه اختصاصی ماهواره ای، اینترنت، اینترانت بر روی انواع فناوری های دسترسی DVB-S2، TDM/TDMA، DAMA SPCP و غیره عرضه می شود. همچنین اجرای سرویس های ارزش افزوده بر روی بستر تشکیل شده ماهواره یا از دیگر خدمات شرکت ایکاست در حوزه فناوری اطلاعات می باشد.

telecom2016-2

در این نمایشگاه، انواع راه حل های VSAT برای شرکت های نفت و گاز، بانکی و معدنی، حوزه جغرافیایی و دریایی و کشتیرانی با بازدیدکنندگان بحث و تبادل نظر شد. همچنین نصب اولین آنتن KNS دریایی در یکی از پروژه های نفتی، و همچنین آنتن های Auto Deploy نصب شده بر روی ماشین های لوله مغزی مربوط به یکی دیگر از مشتریان بزرگ حوزه نفت و گاز رونمایی شد. جهت دریافت کاتالوگ ها و بروشورهای ایکاست در نمایشگاه می توانید با info@icasat.net ارتباط برقرار نمایید.

عصر ارتباطات بین الملل پارس کار 2024-2007 ، شماره پروانه 100/70897