حضور ایکاست در پنجمین کنفرانس و نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی (Fifth PetroICT)

شرکت ایکاست فعال در حوزه ارائه خدمات ارتباطات ماهواره ای VSAT، در بزرگترین گردهمایی فاوای صنعت نفت کشور با عنوان 5th PetroICT، که در تاریخ 9 و 10 بهمن 1395 در سالن همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار گردید، حضور به عمل آورد.

این کنفرانس و نمایشگاه که با هدف تاکید بر نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه صنعت نفت کشور برگزار گردید، با سخنرانی جناب آقای خجسته مهر معاون برنامه‌ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری وزیر نفت در مراسم افتتاحیه آغاز و با سخنرانی دیگر مدیران صنعت نفت و بازدید از نمایشگاه ادامه یافت.

شرکت ایکاست علاوه بر حضور در نمایشگاه و اقدامات تبلیغاتی، با ارائه مقاله با عنوان "نقش و جایگاه ارتباطات ماهواره ای در صنعت نفت و گاز و آینده آن" در کنفرانس حضور فعال داشته و جناب آقای مهندس بهنام اعلم مدیریت فنی شرکت ایکاست در خصوص این مقاله توضیحات لازم را ارائه و پاسخگوی سؤالات میهمانان کنفرانس بوده اند.

همچنین شرکت ایکاست با ارائه یک مقاله به صورت پوستری با موضوع " ارتباطات ماشین- به- ماشین (M2M) اینترنت اشیا از طریق ماهواره و کاربرد آن درصنعت نفت، گاز و پتروشیمی" در طول مدت نمایشگاه و کنفرانس، به معرفی تکنولوژی های جدید حوزه ICT و نقش آن در صنعت نفت کشور پرداخته است.

در پایان روز دوم و به عنوان اختتامیه این کنفرانس پس از سخنرانی جناب آقای مهندس احمد تولائی، مدیریت محترم فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی نفت ایران جوایزی از قبیل تور نمایشگاهی GTEX دبی به قید قرعه به مشارکت کنندگان در نمایشگاه اهدا گردید.

عصر ارتباطات بین الملل پارس کار 2024-2007 ، شماره پروانه 100/70897