شرکت عصر ارتباطات بین‌الملل پارس‌کار (ایکاست) به عنوان برگزیده هیئت داوران در دهمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات سال جاری معرفی و تقدیرشد

دهمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات (فاوا) مصادف با نمایشگاه کیتس 2024 در روزهای 19 الی 21 شهریور 1403 در جزیره زیبای کیش برگزار شد. این رویداد مهم که با حضور بیش از 350 شرکت فعال در حوزه ICT کشور برگزار شد، به بررسی آخرین دستاوردها و نوآوری‌های این صنعت در چهار محور اصلی شبکه ملی اطلاعات، دولت هوشمند، صنعت فضایی و اقتصاد دیجیتال و ۱۶ زیر محور تخصصی پرداخت. آیین اختتامیه دهمین جشنواره فاوا با شعار «ایران هوشمند و متصل» در سالن همایش های بین المللی خلیج فارس جزیره کیش برگزار شد.

مفتخر است به اطلاع برسانیم در این مراسم شرکت عصر ارتباطات بین‌الملل پارس‌کار (ایکاست) مجدداً برای دومین سال متوالی به عنوان تنها برگزیده شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات ارتباطات ماهواره‌ای (محور فضاپایه) با مجوز SAP انتخاب شد و تندیس جشنواره و لوح تقدیر  با توشیح جناب آقای دکتر ستار هاشمی وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات، به شرکت ایکاست اهدا شد.

آقای علی مرشدسلوک، مدیرعامل شرکت عصر ارتباطات بین‌الملل پارس‌کار (ایکاست)، ضمن اظهار خرسندی و تبریک این موفقیت به مجموعه تحت پوشش خود، دریافت جایزه و لوح تقدیر را مرهون تلاش و جدیت مستمر مدیران و کارکنان این شرکت دانسته و ابراز امیدواری نمود که این روند تعالی سازمانی در شرکت ایکاست کماکان با هدف ارائه بهترین خدمات به مشتریان و جلب رضایت کامل کلیه ذینفعان تداوم یابد.

ایکاست شرکت پیشتاز در ارائه خدمات ارتباطات ماهواره‌ای و رادیویی با مجوز SAP از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیش از 18 سال تجربه موفق بوده و عضو نظام صنفی رایانه‌ای کشور و همینطور عضو کمیسیون‌ هوش مصنوعی، کمیسیون اینترنت اشیاء و کمیسیون اینترنت و انتقال داده‌ها و و عضو مپتا اتحادیه مشاوران و تامین کنندگان کشور می‌باشد.

منبع :

آیین اختتامیه دهمین جشنواره فاوا برگزار شد (ict.gov.ir)

۶۱ برگزیده جشنواره ملی فاوا معرفی شدند - ایرنا (irna.ir)

برچسب‌ها: , , , , ,

عصر ارتباطات بین الملل پارس کار 2024-2007 ، شماره پروانه 100/70897