DARPA قرارداد ماموریت ماهواره ای VLEO را به شرکت Redwire اعطا کرد.

آژانس پروژه های تحقیقاتی پیشرفته دفاعی (ِDARPA[1]) به شرکت Redwire قراردادی برای یک ماموریت نمایشی در مدار بسیار پایین زمین (VLEO[2]) اعطا کرد. این ماموریت که بخشی از برنامه Otter DARPA است، پلتفرم SabreSat VLEO را نشان خواهد داد.

73

Redwire گفت فضاپیماهای VLEO برای مأموریت‌های امنیت ملی مورد توجه قرار می‌گیرند، زیرا آنها در بالای مناطق هوابرد پرواز می‌کنند، اما به طور قابل توجهی از ماهواره‌های موجود به زمین نزدیک‌تر هستند. Redwire پلتفرم SabreSat را یک "پهپاد مداری" نامید.  این پلتفرم قصد دارد که بازار را برای فرصت های VLEO ایجاد کند.

برنامه Otter یک "air-breathing satellite" را با استفاده از سیستم های پیشران الکتریکی جدید در VLEO نشان خواهد داد. Redwire به‌عنوان پیمانکار اصلی و مجری سیستم‌های مأموریتی برنامه Otter DARPA، مسئولیت ساخت SabreSat، یکپارچه‌سازی، هماهنگی و رهبری تیم برای پروژه را بر عهده خواهد داشت.

آقای اسپنس وایز، معاون ارشد Redwire در ایمیلی گفت: Redwire ارزش قرارداد را فاش نکرد، اما قرارداد شامل قیمت‌گذاری برای طراحی از طریق عملیات مداری است.

DARPA اخیراً به تامین کننده پیشرانه فاز چهار قراردادی اعطا کرد تا یک سیستم پیشرانه الکتریکی برای برنامه Otter ارائه دهد. پیشرانه ها به طور جداگانه خریداری می شوند. آقای وایز تصریح کرد که Redwire ارائه دهنده سیستم پیشرانه برای Otter را فاش نکرده است، اما "گزینه های خوب متعددی در دسترس هستند."

آقای وایز در یک نشست خبری گفت: «ما مفتخریم که از طراحی ماهواره SabreSat خود برای پشتیبانی از پیشرفت‌های حیاتی فناوری VLEO برای برنامه DARPA Otter که بازی را تغییر می‌دهد، استفاده می‌کنیم. همانطور که VLEO به عنوان یک حوزه حیاتی برای ماموریت های امنیت ملی ظاهر می شود، Redwire به سرمایه گذاری برای حمایت از نوآوری های فناوری و عملیات استراتژیک در این محیط ادامه می دهد.

Redwire روی پروژه VLEO در اروپا نیز کار می کند.

منبع سایت : satellitetoday

[1]Defense Advanced Research Projects Agency

[2] Very Low Earth Orbit

دانلود فایل خبر

برچسب‌ها: , , ,

عصر ارتباطات بین الملل پارس کار 2024-2007 ، شماره پروانه 100/70897