مالکیت Newtec توسط ST Engineering چه ارزشی دارد؟

امروز بسیار خرسندیم که اعلام کنیم ST Engineering به طور رسمی مالک شرکت  Newtecشده و از ورود Newtec به عنوان بخشی از تجارت ارتباطات ماهواره ای (satcom) در شرکت ST Engineering Electronics استقبال می­کنیم. همچنین طی ماه های آینده، تجارت Newtec را با ST Engineering iDirect ادغام خواهیم نمود.

این اقدام جسورانه موجب می­شود که این دو شرکت پیشگام در صنعت ماهواره با یکدیگر یک نیروی جدید پویا را جهت نیل به اهداف بزرگ خود ایجاد کند.

هدف ما ایجاد پیشرفته ترین قابلیت های ماهواره ای جهان- ترکیب بخش تکنولوژی و اشتیاق به نوآوری است تا بتوانیم چیزهایی بیشتری از گذشته به شما ارائه دهیم.

اکنون ما به عنوان یک گروه تجاری ترکیبی، یک روند ساده برای ادغام کامل این دو نهاد شامل عملیات تجاری، فروش و بازاریابی و سبد محصولات مربوطه را اجرا خواهیم کرد که نتیجه آن استراتژی یکپارچه ارائه به بازار(go-to-market strategy)و با گذشت زمان، عرضه ی یک تکنولوژی همگرا است.

طی 90 روز آینده ما یک اقدام اساسی مشترک در محصولات و فناوری های ترکیبی خود انجام خواهیم داد. این حرکت به ما این امکان را می دهد تا بهترین پیشنهادات نهادها و گزینه ها برای شناسایی روشهایی که به طور مؤثر نیازهای مشتریان ما را برطرف می کند شناسایی کنیم.

برای دیده شدن بیشتر برند و موقعیت شرکت به منظور تأثیر تجاری بیشتر و حضور در بازار، Newtec به ST Engineering iDirect (Europe) NVتغییر نام خواهد یافت. در راستای این تغییر نام، آنها‘ST Engineering’را به عنوان نام تجاری شرکت خود انتخاب خواهند کرد. هر دو تغییر از 3 اکتبر 2019 اعمال خواهد شد. در هنگام ادغام ما بر اساس این اولویت ها تصمیماتی را در مورد بهترین منافع مشترک مشتریان خود اتخاذ خواهیم نمود:

  • تعهد به فناوری های هم گرا و نقشه راه یکپارچه.

ما در طول مرحله ادغام، محصولات برند iDirect و Newtec را حفظ خواهیم کرد. از آنجا که ما در راستای یک استراتژی یکپارچه فناوری و ارائه محصول تلاش می کنیم ، برای تعیین بهترین محصول مناسب برای نیازهای آینده با شما مشورت خواهیم کرد.

  • سبد محصولات پیشرفته و یکپارچه.

ما در حال ترکیب بهترین نوع فن آوری ها از جمله شبکه بی نظیر  و ویژگی های متحرک iDirect با نوآوری های مبتکرانه در عملکرد و کارآیی Newtec هستیم و فناوری های همگرا را ارائه می دهیم که صنعت ما را به جلو سوق داده و بهترین راه حل های ممکن در بازار را ارائه می دهد.

  • در اولویت قرار دادن سرمایه گذاری مشتری.

بسیاری از شما از هر دو سیستم عامل iDirect و Newtec استفاده می کنید که بهترین فناوری را برای استفاده شما ارائه داده اند. برای اطمینان از بهینه ترین مسیر، سرمایه گذاری های شما به گونه ای در اولویت قرار خواهد گرفت که مزایای موجود در واحد ترکیبی را با حداقل اختلال در عملکرد متوجه شوید.

  • دسترسی گسترده برای سرعت بخشیدن به رشد شما.

شما به یک شریک تجاری خود دسترسی خواهید داشت تا مقیاس مورد نیاز برای موفقیت در این بازار در حال تحول را به شما ارائه دهد؛ با وسعت گسترده تری از قابلیت ها و پیشنهادات یکپارچه که می تواند نیازهای شما را در چندین بخش بازار پیش بینی و برآورده سازد.

  • بازاریابی در زمان سریعتر با نوآوری جدید.

ما با ترکیب نقاط قوت، مقیاس، چشم انداز مشترک و رویکرد متمرکز، قادر خواهیم بود زمان خود را برای بازاریابی تسریع کرده و راه حل ها یی را که یک صنعت در حال تحول نیاز دارد در چارچوب زمانی به شما ارائه دهیم.                           با تمام این پیشرفت ها شما با آرامش خاطر بیشتری که از یک گروه بزرگ، قابل اعتماد و یکپارچه حاصل می شود همچنان همان سطح کیفیت و خدماتی را که انتظار دارید دریافت خواهید کرد.

شما می توانید از ما ارتباطات مکرر و شفاف را در مورد تصمیمات کلیدی انتظار داشته باشید زیرا ما فن آوری های خود را با هم جمع می کنیم و قابلیت های جدیدی را برنامه ریزی خواهیم کرد. اطمینان داشته باشید که ما در طی فرایند ادغام، بهترین مسیر رو به جلو را براساس فناوری هایی که شما روی آن سرمایه گذاری کرده اید، ارائه خواهیم کرد.

این یک زمان موثر در آینده ما و شماست. از آنجا که ما به یک نیروی متحد در بازار تبدیل می شویم، بسیار خوشحال خواهیم شد که اخبار و موفقیت آینده خود را با شما در میان بگذاریم.

 

عصر ارتباطات بین الملل پارس کار 2024-2007 ، شماره پروانه 100/70897