شرکت iDirect از فناوری قدرتمند DVB-S2X رونمایی کرد

شرکت VT iDirect، یکی از بزرگترین تولید کنندگان و طراحی کنندگان سیستم­های مخابرات ماهواره­ای مبتنی بر IP و زیرمجموعه شرکت Vision Technologies (VT Systems)، اعلام کرد که فناوری متحول کننده DVB-S2X که با طراحی و تست چیپ اختصاصی ASIC به واقعیت پیوسته است، می­تواند تحولی گسترده در سرعت ارسال و دریافت از طریق ماهواره ایجاد کند و منجر به معرفی سری جدیدی از ریموت های ماهواره ای به نام iQ series شود. شرکت iDirect همچنین افزایش توانایی در سمت هاب ماهواره ای (هسته مرکزی شبکه های ستاره ای ماهواره) و مجازی سازی اجزای درگاه های مرکزی سیستم هاب برای بالا بردن سطح توانایی پردازش  و نقل و انتقال داده در هاب را نوید می دهد که منجر به کاهش هزینه اجرایی و اولیه سیستم های مخابراتی مبتنی بر ماهواره می شود.

فناوری DVB-S2X شرکت iDirect نتیجه سرمایه گذاری های گسترده در توسعه چیپ ASIC می باشد که علاوه بر اجرای کامل و بی نقص استاندارد DVB-S2X، برای تکنیک های iDirect Enhanced Waveform نیز بهینه شده است. این فناوری نسل جدید به iDirect و اپراتورهای ماهواره امکان حداکثر استفاده از قابلیت های ماهواره های HTS را می دهد.

ریموت های سری iQ مدل های جدیدی از ارائه خدمات پرسرعت را ارائه می دهد که به شرکت های ارائه دهنده خدمات و اپراتورهای ماهواره امکان بهره برداری از ماهواره های نسل آینده با سرعت رو به افزایش را برای سال های آینده می دهد. این ریموت ها به دفعات می توانند توسط لینک رادیویی ماهواره ای برنامه ریزی و بروزرسانی نرم افزاری شوند که بتوانند سطوح خدمات و سرعت را هنگامی که تعداد زیادی از آن ها در یک محدوده یا منطقه بخواهند افزایش سرعت یا سطح خدمات را داشته باشند.

خانواده ریموت های iQ شرکت iDirect برای کاربردهای پهن باند، سازمان های مالی و اقتصادی و درحال حرکت (mobile) مناسب بوده و به صورت رومیزی، قابل نصب بر روی Rack و بردهای ماژولی در حدود 12 ماه آتی در بازار موجود خواهد بود. اولین ریموت iQ در اوایل سال 2017 با دو پورت ارتباطی GigE VLAN-aware و به صورت رومیزی در دسترس خواهد بود.

با معرفی DVB-S2X، شرکت iDirect سرویس Intelligent Gateway (درگاه هوشمند) را نیز معرفی می کند که با کمک گرفتن از سرورهای blade و تکنیک های مجازی سازی ردازش امکان پردازش حجم وسیعی از داده که باید مسیریابی شوند میسر می شود.

سری ریموت های iQ و محصولات معرفی شده در این رده به همراه سرویس درگاه هوشمند بر روی لاین کارت های یونیورسال (ULC) که هر شبکه با دو فناوری DVB-S2 و DVB-S2X که بر روی شاسی یونیورسال شرکت iDirect نصب شده اند، عمل می کنند.

برچسب‌ها: , , , , , , , , , , , , , ,

عصر ارتباطات بین الملل پارس کار 2024-2007 ، شماره پروانه 100/70897