استقبال بازدیدکنندگان از غرفه ایکاست در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت،گاز،پالایش و پتروشیمی

شرکت عصر ارتباطات بین الملل پارس کار (ایکاست) در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت،گاز،پالایش و پترو شیمی (Iran Oil Show) در محل نمایشگاه های بین المللی تهران حضور پیدا کرد.

شرکت عصر ارتباطات با حضور فعال خود همانند سال های قبل در بیست و سومین نمایشگاه نفت،گاز،پالایش و پتروشیمی اردیبهشت ماه سال 1397 شرکت نموده و ضمن برگزاری جلسات متعدد با دست اندرکاران  این صنعت به معرفی راه کار ها ،خدمات و  محصولات جدیدخود پرداخت.

غرفه ی ایکاست در نمایشگاه که در آن محصولات آنتن های ویژه ماهواره ای دریایی و SOTM و SOTP از تولیدکنندگان رده اول جهانی به نمایش گذاشته شده بود، مورد استقبال بازدیدکنندگان و اصحاب رسانه قرار گرفت.

شرکت ایکاست در این نمایشگاه علاوه بر معرفی خدمات و راه کار های جدید ارتباطی خود راه حل های ترکیبی مختلفی را برای ارتباطات صنعت نفت و گاز به بازدیدکنندگان معرفی نمود. در این نمایشگاه علاوه بر مدیران و کارشناسان محترم صنعت نفت و گاز ایران،شرکت های بزرگ خارجی و نمایندگان ایشان نیز حضور مؤثر و گسترده ای داشتند.

شرکت ایکاست بدینوسیله مراتب قدردانی خود را از کلیه بازدیدکنندگان محترم از غرفه ایکاست اعلام می دارد و امیدوار است این تجربه بازدید برایشان مفید واقع شده باشد.

عصر ارتباطات بین الملل پارس کار 2024-2007 ، شماره پروانه 100/70897